Veel gestelde vragen
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen of heb je een suggestie voor ons? Neem dan contact met ons op.
Retour
Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht de bestelling echter niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het het artikel retourneren.
Na ontvangst heb je 14 dagen bedenktijd (herroepingsrecht). Graag ontvangen wij binnen 14 dagen bericht indien je een artikel wilt retourneren. Dat kun je doen middels een mail naar info@pinkparentshop.nl onder vermelding van ordernummer en klantnaam of door het invullen en opsturen van het formulier voor herroeping. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven, maar wij ontvangen jouw feedback graag.
Na bevestiging kunt u het artikel retour sturen. Je hebt nog 14 dagen om het pakket te verzenden. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant, alsmede het risico m.b.t. vermissing en beschadiging tijdens verzending. De kosten van het verzenden van een pakket of brievenbuspakketje worden getoond tijdens het afrekenproces (tariefwijzigingen voorbehouden). Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Na ontvangst van het geretourneerde product zal Pink Parents zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping het volledige aankoopbedrag terug betalen. In het geval je besluit een deel van de zending retour te sturen dan wordt alleen het aankoopbedrag van het retour gestuurde artikel vergoed (en dus geen verzendkosten). Retourneer je de volledige bestelling, dan zullen wij de ook de verzendkosten van de originele bestelling vergoeden.
Artikelen die uitgesloten zijn van retournering
Op gepersonaliseerde producten is het herroepingsrecht niet van toepassing.
Retourneren is op eigen risico
Pink Parents is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van het artikel of een beschadiging hiervan. Indien het artikel beschadigd bij ons aankomt dan zullen wij geen geld terugstorten of de kosten van de beschadiging verrekenen op het te retourneren bedrag.
Klachten
Uiteraard hopen wij dat je niet op deze pagina terecht komt, maar mocht je toch een klacht hebben, dan willen wij je vragen om deze eerst bij ons kenbaar te maken via een mail naar info@pinkparentshop.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via …
Materiaal, Maten & Onderhoud
Van welk materiaal zijn de producten gemaakt?
Bij ieder product staat vermeld van welk materiaal het gemaakt is. Wij streven er naar om kwalitatief de beste materialen te gebruiken. Vooral voor de aller kleinsten kiezen we voor zachte materialen die ook geschikt zijn voor kleintjes met een gevoelige huid.
Wat doe ik als een product niet in mijn maat beschikbaar is?
Wij bieden de producten in verschillende kinder- en volwassenmaten aan. Staat de maat die jij graag wilt bestellen er niet tussen? Neem dan contact met ons op om te overleggen of we deze alsnog aan je kunnen leveren. Hier kan eventueel een langere levertijd aan zitten maar dat zullen we je vooraf laten weten.
Wat zijn de wasvoorschriften?
Bij ieder product staan de wasvoorschriften vermeld. We raden je aan altijd even op de product pagina te kijken voor eventuele afwijkende voorschriften. De algemene wasvoorschriften vind je op de pagina ‘Wasvoorschriften‘.